Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy:

1. Zgłosić reklamację  poprzez wypełniony Formularz zgłoszenia reklamacyjnego Pobierz tutaj na adres pocztowy lub adres email: reklamacje@efish.com.pl. Wraz z formularzem należy wysłać zdjęcia obrazujące uszkodzenia lub wadę (jeżeli są możliwe do sfotografowania).

2. Dołączyć do paczki dowód zakupu.

3. Dołączyć do paczki kartę gwarancyjną (jeżeli została wydana wraz z towarem). 

4. Wysłać towar na adres siedziby sklepu:
Sklep Wędkarski E-FISH Marcin Krawulski
ul. Pszczyńska 131,
44-240 Żory

5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Liczony jest od dnia, w którym reklamowany towar dotarł do siedziby Sprzedającego.

6. W przypadku, gdy reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta, reklamacje rozpatruje producent. Termin na rozpatrzenie reklamacji może się wówczas wydłużyć. Proces ten nie narusza terminów ustawowych na rozpoznanie reklamacji przy sprzedaży konsumenckiej.

7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar niewadliwy jest niezwłocznie z powrotem wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.

8. Szczegółowe informacje odnośnie reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu (§9).

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

 – telefoniczny 888 769 777
 – e-mailowy reklamacje@efish.com.pl

Zwroty

W celu odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy:

1. Wysłać oświadczenie poprzez wypełniony Wzór odstąpienia od umowy Pobierz tutaj na adres pocztowy lub adres e-mail: reklamacje@efish.com.pl.

2. Dołączyć do paczki dowód zakupu.

3. Wysłać kompletny towar na adres siedziby sklepu:
Sklep Wędkarski E-FISH Marcin Krawulski
ul. Pszczyńska 131,
44-240 Żory

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru.

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar nie może mieć jakichkolwiek śladów używania. Towar należy odesłać kompletny w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.

5. Szczegółowe informacje odnośnie prawa do odstąpienia od umowy znajdują się                        w Regulaminie Sklepu (§7 i §8).

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

 – telefoniczny 888 769 777
 – e-mailowy reklamacje@efish.com.pl